اپنی پہلی ہی فلم میں اہان شیٹی کا خطرناک گھاٹوں پر اسٹنٹ

Updated: November 25, 2021, 12:02 PM IST | Agency | Mumbai

  ساجد ناڈیاڈوالا کی فلم ’تڑپ‘ کا  ٹریلر دیکھنے کے بعد اہان شیٹی  کے بارے میں باتیں شروع ہوگئی ہیں۔ اہان شیٹی نے اپنی پہلی فلم کے ایکشن سیکونس کیلئے سخت محنت کی ہیں۔

Picture.Picture:INN
علامتی تصویر۔ تصویر: آئی این این

  ساجد ناڈیاڈوالا کی فلم ’تڑپ‘ کا  ٹریلر دیکھنے کے بعد اہان شیٹی  کے بارے میں باتیں شروع ہوگئی ہیں۔ اہان شیٹی نے اپنی پہلی فلم کے ایکشن سیکونس کیلئے سخت محنت کی ہیں۔ فلم کے ٹریلر کو پہلے ہی اہان شیٹی نے اپنی  ساتھی اداکار تارا ستاریا کے ساتھ آن اسکرین کیمسٹری، دلکش پرفارمنس، دلکش مناظر اور بہترین موسیقی کوسراہا ہے، فلم کو اس کے اعلیٰ ڈرامہ ایکشن سے بھرپور سیکوینس اور بائیک سے تعاقب کے مناظرکی بھی تعریف کی۔واضح رہے کہ اہان شیٹی فلم اداکار سنیل شیٹی کے بیٹے ہیں۔  فلم کے تھیم کو مدنظر رکھتے ہوئے فلم بنانے والوں نے  ایکشن کو حقیقی رکھتے ہوئے ڈیزائن کیا ہے۔ اگرچہ لائیو لوکیشن پر ایکشن اسٹنٹ کرنا مشکل تھا کیونکہ اس کی شوٹنگ مسوری میں شدید سردی اور سیاحوں کے ہجوم کے درمیان کی گئی تھی لیکن کاسٹ اور عملہ اسے اچھی طرح سے نکالنے میں کامیاب رہا۔اہان  شیٹی نے اس بات کو یقینی بنانے میں کوئی کسر نہیں چھوڑی کہ ایکشن مناظر حقیقی اور دلفریب نظر آئے اور کئی بار زخمی ہونے کے باوجود وہ باز نہیں آئے اور ایک مکمل پروفیشنل کی طرح شوٹنگ جاری رکھی۔ اداکار نے موٹر سائیکل پر خطرناک مناظر خاص طور پر مسوری کے خطرناک گھاٹوں پر کئے، یہ دیکھنا حیرت انگیز ہوگا۔  فلم ’تڑاپ‘ کے ٹریلر نے بھی دھوم مچا دی ہے۔ مختصر یہ کہ یہ صرف ایک اوسط رومانوی فلم نہیں ہے بلکہ ایک مکمل پیکیج ہے جو سامعین کو اپنی نشستوں پر باندھے رکھے گا۔  فوکس سٹار اسٹوڈیوز، نڈیاڈوالا گرینڈسن انٹرٹینمنٹ پروڈکشن ’تڑپ‘ کو پیش کر رہا ہے، میلن لوتھریا کی ہدایت کاری اور رجت اروڑہ کی تحریر کردہ  یہ فلم ۳؍ دسمبرکو ریلیز ہونے والی ہے۔ 

متعلقہ خبریں

This website uses cookie or similar technologies, to enhance your browsing experience and provide personalised recommendations. By continuing to use our website, you agree to our Privacy Policy and Cookie Policy. OK